Фізика.
Загальні
критерії
оцінювання результатів навчання здобувачів освіти
відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 30 вересня 2020
Рівень |
Бал |
Загальна характеристика |
Початковий |
1 |
Учень / учениця: · сприймає
і розпізнає інформацію, отриману від учителя (інших осіб); відповідає на
прості запитання за змістом почутого / прочитаного, припускається суттєвих
змістових і логічних помилок; · виконує
частину простих завдань / навчальних дій за наданим зразком з допомогою
вчителя; · передає
інформацію, намагається висловлювати свої думки, використовуючи короткі
однотипні фрази. |
2 |
Учень / учениця: · відтворює
незначну частину інформації, отриману від учителя або із запропонованих
джерел; знаходить у почутому / прочитаному часткові відповіді на прості
запитання; припускається змістових і логічних помилок; · виконує
прості завдання / навчальні дії за наданим зразком з допомогою вчителя;
показує свою зацікавленість до ідей, висловлених іншими. · комунікує
з іншими за потреби, використовує прості однотипні фрази. |
|
3 |
Учень / учениця: · відтворює
частину інформації, отриманої від учителя або із запропонованих джерел;
знаходить у почутому / прочитаному часткові відповіді на запитання;
припускається незначних змістових і логічних помилок; · виконує
завдання / навчальні дії за наданим зразком з допомогою вчителя; долучається
до роботи в групі. · висловлює
свої думки простими фразами/ реченнями; просить надати зворотний зв'язок щодо
ступеня розуміння та сприйняття запропонованого. |
|
Середній |
4 |
Учень / учениця: ·
відтворює за зразком основну інформацію, отриману із запропонованих джерел;
висловлює свої думки, використовуючи отриману інформацію; може пояснити
окремі поняття/терміни/навчальні дії; ·виконує
завдання /навчальні дії за зразком під керівництвом учителя; виконує
обов'язки, розподілені в групі; ·використовує
прості фрази / речення; сприяє спілкуванню та може надати пояснення у межах
запропонованої теми. |
5 |
Учень / учениця: ·застосовує
частково основну інформацію, отриману від учителя або із запропонованих
джерел, для виконання навчальних завдань і вирішення проблемних ситуацій;
знаходить у почутому/прочитаному відповіді на прості запитання; може пояснити
основні поняття / явища /навчальні дії; виконує навчальні дії за
запропонованим алгоритмом, за потреби звертаючись по допомогу; розпізнає
проблемні ситуації з допомогою вчителя; · виконує
завдання в групі відповідно до своєї ролі; ·підтримує
спілкування в межах запропонованої теми, використовує прості фрази / речення. |
|
6 |
Учень / учениця: ·застосовує
інформацію, отриману від учителя або із запропонованих джерел, для виконання
навчальних завдань і вирішення проблемних ситуацій; розуміє і пояснює основні
поняття / явища/ навчальні дії, наводить прості приклади; ·виконує
навчальні дії за запропонованим алгоритмом самостійно; розпізнає проблемні
ситуації і висловлює припущення щодо розв'язання їх з допомогою вчителя;
виконує спільне завдання в групі відповідно до визначених обов'язків та своєї
ролі; ·спілкується
у межах запропонованої теми, використовує прості фрази / речення. |
|
Достатній |
7 |
Учень / учениця: ·знаходить
у запропонованих джерелах потрібну інформацію для виконання навчальних
завдань і вирішення проблемних ситуацій; відповідає на окремі запитання за
опрацьованою інформацією; перетворює один вид інформації в інший за зразком;
наводить окремі аргументи й приклади на підтвердження висловленої думки; ·виконує
репродуктивні й частково-пошукові види навчальної діяльності за
запропонованим алгоритмом або в співпраці з однокласниками; розпізнає
проблемні ситуації, розв'язує їх відомим способом з допомогою вчителя;
співпрацює в групі, виконуючи навчальні завдання. ·долучається
до спілкування в межах запропонованої теми та визначає завдання через
поставленні запитання. |
8 |
Учень / учениця: ·аналізує
інформацію, отриману з обраних джерел, зіставляє, порівнює та групує її за
заданою ознакою; вирізняє проблемні ситуації, відповідає на запитання за
опрацьованою інформацією; перетворює один вид інформації в інший; наводить
певні аргументи, доповнює думку/відповіді однокласників; ·виконує
окремі пошукові, дослідницькі та/або творчі навчальні дії, розв'язує
проблемні ситуації відомими способами з опосередкованою допомогою вчителя;
активно співпрацює з іншими, виконуючи навчальні завдання, визначає свої
завдання в груповій роботі; ·запрошує
до спілкування, чітко формулюючи питання та пріоритети для обговорення та у
межах запропонованої теми. |
|
9 |
Учень / учениця: ·аналізує
інформацію, отриману з різних джерел; вирізняє проблемні ситуації; добирає
прийнятний із запропонованих спосіб для її унаочнення й візуалізації;
наводить аргументи та доречні приклади щодо висловленої думки; ·виконує
пошукові (дослідницькі) та творчі завдання; розв'язує проблемні ситуації
засвоєними раніше способами, пропонує нові способи розв'язання з
опосередкованою допомогою вчителя; активно співпрацює з іншими, виконуючи
типові та нетипові завдання. ·ініціює
спілкування та обмінюється інформацією у межах запропонованої теми. |
|
Високий |
10 |
Учень / учениця: ·виокремлює
істотну й потрібну інформацію, отриману із різних самостійно вибраних джерел;
вирізняє проблемні ситуації, оцінює інформацію за заданими критеріями;
ставить запитання; встановлює логічні зв'язки між об'єктами, фактами,
явищами; ·застосовує
здобуті знання й практичні вміння в різних навчальних ситуаціях; здійснює
різні види діяльності, пропонує кілька способів розв'язання проблемної
ситуації самостійно, у парі або групі; ·розвиває
ідеї/думки учасників спілкування в межах запропонованої теми та намагається
укласти їх у цілісну логічну лінію, розглядаючи різні сторони проблеми. |
11 |
Учень / учениця: ·узагальнює
інформацію, отриману з різних джерел, оцінює її за визначеними критеріями;
знаходить інформацію й аналізує її; висловлює власну позицію, аргументує її,
робить висновки; ·застосовує
здобуті знання Й практичні вміння в нестандартних ситуаціях; здійснює різні
види діяльності, аналізує власні навчальні дії самостійно, у парі або групі;
конструктивно взаємодіє у групі; ·узагальнює
головний зміст почутого під час спілкування у межах запропонованої теми;
обирає оптимальний спосіб взаємодії з іншими для вирішення спільних
навчальних завдань. |
|
12 |
Учень / учениця: ·оцінює
отриману інформацію, отриману з різних джерел, порівнює та зіставляє її;
використовує усвідомлено інформацію в різних ситуаціях; ·
застосовує здобуті знання й практичні вміння, усвідомлює ризики і прогнозує
наслідки; здійснює різні види діяльності самостійно, у парі або групі;
аналізує власні навчальні дії, планує свій подальший навчальний поступ;
ініціює, планує та організує співпрацю в групах для досягнення навчальних
цілей, виконання дослідницьких / творчих завдань; ·виступає
посередником у спілкуванні у межах запропонованої теми, демонструє
толерантність до різних точок зору і надає роз'яснення за потреби іншим учасникам. |
Немає коментарів:
Дописати коментар